Adresas: 
Gerosios Vilties g. 7A, Vilnius
Tel.: 5-233 7649


Priklausomybė: 
Savivaldybės
Įstaigos tipas: 
Ikimokyklinio ugdymo mokykla

Mokymo kalbos: 
lietuvių
Mokymo formos: 
Dieninė

Savivaldybė:
Vilniaus apskr. Vilniaus m. sav.
Įstaigos veikla

 

Lopšelis-darželis „Viltenė“:

  • teikia ankstyvojo amžiaus, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugas pagal patvirtintą valstybinę Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą (2014) bei įstaigos pedagogų parengtą ikimokyklinio  ugdymo programą „Iš močiutės skrynios“;
  • sudaro higienines, materialines, pedagogines, psichologines sąlygas, laiduojančias psichinį, fizinį vaiko saugumą ir asmenybės brandą;
  • organizuoja kalbos ir komunikacijos sutrikimų turinčių vaikų ugdymą;
  • kuria ir tobulina ugdymosi aplinką;
  • teikia švietimo pagalbą šeimoms.

 

 Lopšelyje – darželyje  “Viltenė” veikia šie papildomo ugdymo būreliai:

  • T. Petreikio pramoginių šokių studija
  • pop – šou (”Čiki-riki”),
  • keramikos būrelis,
  • krepšinio būrelis (Sostinės krepšinio mokykla)
  • anglų kalbos būrelis.

Teikiama kvalifikuota logopedo pagalba. Tėvams teikiamos informavimo ir konsultavimo paslaugos.

Nuo 2007 m. rugsėjo mėn.  lopšelis – darželis dirba pagal įstaigoje sukurtą ikimokyklinio ugdymo programą „Iš močiutės skrynios“. Ši etninės - meninės krypties programa yra lanksti ir atspindi lankančių vaikų poreikius, tėvų lūkesčius (pravesta tėvų apklausa), naudinga pedagogams bei visai bendruomenei.

Įstaiga nuo 2005 metų sėkmingai vykdo tarptautinę programą „Zipio draugai“, kuri siekia pagerinti emocinę vaikų savijautą, padėdama jiems įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų.

Įstaiga atvira pedagoginėms mokslo naujovėms. Joje dažnai lankosi ir atlieka praktiką LEU UMF Vaikystės studijų katedroje studijuojantys studentai

  

Lopšelyje – darželyje siekiama vaikų ugdymo(si) proceso kokybės:

  • Ugdymo turinys integralus, visapusiškas, skatinantis vaiko raidą visose srityse ir įvairiais patirties įgijimo būdais;
  • Vaikų ugdymo(si) procesas - tai veikla, kurioje ugdytinis savimokos keliu, veikiamas aplinkos impulsų, mokosi suprasti jį supantį pasaulį;
  • Dvikryptė pozityvi demokratiška pedagogo-vaiko sąveika, ugdytinio ir ugdytojo dialogas;
  • Siekiama dermės tarp savaiminio ugdymo(si) ir ugdymo(si) situacijų sudarymo bei tikslingo, planuojamo, organizuoto vaikų ugdymo;
  • Įstaigoje sukurtas tinkamas vaiko ugdymo(si) ritmas (dienos, savaitės, metų);
  • Ugdymo(si) turinio įgyvendinimui palanki dinamiška, tinkamai struktūruota aplinka, tikslingai parinktos ugdymo(si) priemonės;
  • Nuolatinis vaiko pasiekimų vertinimas, tinkamos metodikos ir procedūros;
  • Tėvų lūkesčiai dėl vaiko ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo yra labai svarbūs;

 

KVIEČIAME VISUS Į RUGSĖJO 1-OSIOS ŠVENTĘ 11 VAL. VILTENĖJE (lauke, ant pakylos) !!!!!!!

Image result for ceptember 1